În bătaia vântului

Și dac-am stat pe-a mea băncuță-ngustă
de suflet și-am privit spre trecători,
și dacă după-o urmă printr-o pustă
am rătăcit, și dac-am mers pe nori

de fulgerele vorbelor prea grele
c-atâția alții nici eu n-am scăpat.
Și-au strecurat zigzagul prin zăbrele
de înțeles și tot m-au săgetat…

Port cicatrici destule, la vedere
și răni ce sângerează dar îmi văd
de lupta vindecării în tăcere
și nu fac din istorie-un prăpăd.

Învăț să iert, să uit și să ignor
chiar dacă-aceste semne toate dor…

Aura Popa, 08.08.2016
Sursa foto : Internet

Lasă un răspuns

