Vreau

Să tacă luna, să nu mai vorbească!
Ce ştie ea şi cearcănele ei?
De când a început să clevetească
nu îmi mai place şi aprind scântei

mari, de revoltă… Nu mă mai încântă
cu ochii-i ceruiţi şi rimelaţi
şi nu mai pot ca s-o aud cum cântă
„o sole mio” nici dacă mă baţi!

Ştiţi ce-a scornit? Că bietele steluţe
mult prea devreme-apar şi că trezesc
cu licăriri de râs, aşa desculţe
tot cerul umbrelor, că hohotesc

prea des, prea tare şi-s prea hotărâte
să se arate în oglinzi de lac
deşi-s cu toate doar nişte urâte
ce nici luceferilor nu-s pe plac…

Să tacă luna vreau şi să îşi vadă
de lungul nasului pentru că eu
de nu, mă voi preface-ntr-o tornadă
şi-am să o spulber de pe cerul meu…

Aura Popa, 09.08.2014
Sursa foto: Internet

 

Lasă un răspuns

