În zori

Vin şi-azi spre tine… Braţele-mi deschise
parcă sunt aripi… Nu păşesc, alerg
căci ne-au rămas multe poveşti nescrise
cu font de doruri… Cântecul mi-l şterg

de note de-ndoieli şi de-amânare,
îi pun diezi de zâmbet, tot mai mulţi
şi-l fredonez în timp ce-mi fac cărare
prin ierburile-nalte… De-l asculţi

vei ştii că îmi e vară-adevărată
în suflet şi-asta doar fiindcă-ai venit
cu soarele, pe bolta-mi înclinată
spre toamne şi că-n gânduri mi-ai stârnit

atâtea stoluri noi de năzuinţe
ce îşi vor zboru-n aripi de rostiri…
Vin şi-azi spre tine căci nu vreau căinţe
să am când răsfoi-voi amintiri…

Aura Popa, 12.08.2015
Sursa foto: Internet

Lasă un răspuns

