E mai bine să nu știi

Ce e-n sufletul meu, ce e-n inima mea,
ce e-n gândul acesta, ce simt și ce-aș vrea
e mai bine să nu știi… Tu pe-un drum, eu pe-alt drum
numărăm alte sălcii și-alte pietre acum.

Am pus stavile ’nalte de tăceri între noi,
am pus munți, am pus mări, am pus toamne,-am pus ploi,
am pus umbre prelungi și fâșii de pustiu
și-am pus valuri de beznă și de cer vinețiu.

Ce e-n inima mea, ce e-n sufletul meu,
ce e-n gândul acesta încercat mai mereu
de torente de lacrimi, de vertijuri, de trac
e mai bine să nu știi… Pentru doru-mi n-ai leac…

Aura Popa, 18.08.2016
Sursa foto : Internet

Lasă un răspuns

