Doar pe Tine

M-am așezat într-un târziu pe-o piatră
și am aprins cu greu un foc în vatră
să-mi încălzesc picioarele-nghețate
și mâinile atât de marmorate.

Mersesem mult în cerc, fără să știu
dacă mergeam pe nori sau prin pustiu
și-atâta noapte-n ochi parcă-mi intrase
că-n jur vedeam doar umbre tenebroase

gata-n orice moment să mă sfâșie,
cu colți de ger pe carnea mea să scrie…
M-am așezat sleită de puteri…
Privind spre mâine și privind spre ieri,

privind afară și privind în mine
în toate te-am văzut numai pe Tine…

Aura Popa , 16.09.2016
Sursa foto: Internet

Lasă un răspuns

